Workshop Kerststuk maken

Het is bijna zo ver! De kerstdagen dienen zich weer aan. Op zaterdagmorgen 9  december a.s. wordt een Workshop Kerststuk maken georganiseerd.

Deze ochtend maken we een zelf bedacht Kerststuk. We worden met raad en daad bijgestaan door Klaas Groen. Laat u inspireren door de voorbeelden die Klaas Groen gemaakt heeft (foto wordt toegestuurd na aanmelding), foto’s van voorgaande jaren op de website van onze afdeling, Pinterest enz.

Zelf graag zorgen voor een scherp mesje of snoeischaar, een schaaltje/plateau/bord of strokrans, cocktailprikkers en binddraad. Daarnaast natuurlijk divers groen materiaal, zoals bijv.  taxus, conifeer, hulst, klimop, dennenappels of appeltjes. Om het af te maken: kerstballetjes, kaarsen, lichtjes, etc. Dus alles wat u wilt verwerken, neemt u zelf mee. Klaas geeft vervolgens alle ondersteuning die u nodig hebt, zodat iedereen naar huis gaat met iets moois!

Datum:        Zaterdag 9  december 2023

Tijd:             09.00 tot ca. 12.00 uur (incl. opruimen en schoonmaken)

Plaats:         Dorpshuis Bontebok, Eerste Compagnonsweg 11A, Bontebok

Kosten:        € 12,50 p.p. voor leden; € 15,- p.p.voor niet-leden (inclusief koffie/thee met wat lekkers).

Er is plaats voor maximaal 12 leden. Opgave tot uiterlijk 4 december bij Dicky Nagelhout via e-mail: dickynagelhout(at)ziggo.nl