Workshop Kaas maken

Datum: zaterdagmiddag 26 oktober a.s.

Met Kaasboerderij De Stelp in Oldeberkoop hebben we een afspraak kunnen maken om met leden van Groei & Bloei een workshop kaas maken te volgen.

We maken zelf een boerenkaasje onder leiding van Dory van der Gun, een van de eigenaren van de kaasboerderij.

De workshop begint om 13.30 uur en duurt tot ca. 17.00 uur (inclusief het afsluitende drankje en hapje). Tijdens de workshops krijgen we koffie of thee met boerenkwarktaart. Na afloop van de workshop kunnen we gaan kijken hoe de koeien door de melkrobot gemolken worden. Daarna wordt nog  een drankje met hapjes van verschillende soorten boerenkruidenkaas aangeboden.

De kosten bedragen € 27,50 p.p. voor leden, voor niet-leden is dit € 31,50.

adres: kaasboerderij De Stelp, Wolvegaasterweg 49, Oldeberkoop

Graag aanmelden uiterlijk 5 oktober a.s. bij Dicky Nagelhout, mail dickynagelhout(at)ziggo.nl of tel. 0513-551317