Workshop Bollenmand vullen

Om de komende lente (duurt nog even, maar die komt echt!) te kunnen genieten van een prachtig en steeds wisselend voorjaarsboeket, organiseren wij op 14 oktober a.s. een workshop " Bollenmand vullen" o.l.v. Johan Bergsma.

U zorgt zelf voor een mand van 30 á 40 cm hoog en 35 á 40 cm in diameter. Wij zorgen voor  een bollenpakket (zonder de kleuren geel en oranje) en een zak potgrond. Hebt u geen mand? Deze is ook ter plaatse bij Johan Bergsma te koop.

Datum:        14 oktober 2023

Plaats:         1e Compagnonsweg 47, 8415 AB Bontebok (bij Irmgard Behage)

Aanvang:    10.00 uur

Kosten:          leden € 22,50 p.p. , niet-leden € 25.- p.p. (inclusief bollenpakket, een zak potgrond, koffie/thee en iets lekkers)

Het maximale aantal deelnemers is 23.

U kunt zich - graag vóór 4 oktober a.s. -  aanmelden bij Noor Kruithof via het mailadres: nvlek49@gmail.com o.v.v. Workshop Bollenmand. Informatie over de wijze van betaling volgt na aanmelding.

Vermeld bij aanmelding s.v.p. ook of u een mand wilt kopen. (Deze graag ter plekke contant betalen, want er is geen pin. De mand kost € 12,50.)

U wordt verzocht om in dit geval om 9.30 uur aanwezig te zijn, zodat wij om 10.00 uur allemaal met een compleet pakket kunnen beginnen!