Extra informatie in verband met de corona regels

Ledenavond van maandag 21 september 2020

Aanvang 19.45 uur Algemene Ledenvergadering en aansluitend de lezing van Andries Bierling.

Onderwerp: Salvia’s en botanische rariteiten.

Zoals u heeft kunnen lezen in onze vorige nieuwsbrief kunnen we gelukkig weer een start maken met onze ledenavonden in het Nordwin College.

Na overleg met het Nordwin College het volgende:

-   De ventilatie is technisch beoordeeld en goed bevonden.

• Alle tafels, stoelen en toiletten zijn schoongemaakt voor onze komst.
  • Toiletten kunnen worden gebruikt.

Er zijn wel een aantal spelregels om er voor te zorgen dat we voldoen aan de RIVM richtlijnen .

Bij binnenkomst wordt u verzocht een formulier in te vullen om te verklaren dat u geen corona  verschijnselen heeft.Dit formulier wordt 3 weken bewaard door het Nordwin College en daarna vernietigd.

-  U wordt verzocht uw handen te ontsmetten.

• Bestuursleden staan bij de ingang indien er vragen zijn m.b.t de spelregels.
  • Na binnenkomst en in de pauze kunt u koffie of thee verkrijgen.
  • De lootjes gaan dit keer in pakketjes van 5 lootjes voor € 2,-   Ze zijn te koop bij de kassa voor de koffie / thee.
  • En natuurlijk houden we 1.50 m afstand, ook aan de tafels.

Op deze wijze kunnen wij op een veilige manier onze ledenavond houden. We hopen u maandag avond te verwelkomen.

Bestuur Groei en Bloei afdeling Heerenveen en Omstreken