Workshop Bollenmand vullen

Op zaterdagmorgen 29 oktober 2022 organiseren we de workshop Bollenmand vullen. Johan Bergsma heeft al veel van deze workshops verzorgd, steeds tot grote tevredenheid van de deelnemers.

De workshop houdt in dat we zelf een mand gaan vullen met ca. 150 voorjaarsbollen Hiervoor zijn pakketten beschikbaar van vijf of zes verschillende bollensoorten in meerdere kleuren (m.u.v. geel en oranje).

De bloeitijd van de bollen loopt van maart tot en met mei.

Je mag zelf een mand en potgrond meenemen, maar Johan neemt ook manden en potgrond mee (afmeting mand: ca. 40 cm met een hoogte van ca. 30 cm). Daarnaast neemt Johan ook bollen mee voor de losse verkoop.

Datum:        29 oktober 2022

Tijd:             10.00 – 12.00 uur

Locatie:        Irmgard Behàge, 1e Compagnonsweg 47, Bontebok

Kosten van de workshop: € 22,50 p.p. voor leden, € 25,- p.p. voor niet-leden.

Extra kosten: potgrond € 3,- p.p., manden € 8,50 per stuk (geldt niet voor degenen die voor eigen materiaal zorgen).

Je kunt je - graag voor 15 oktober a.s. - aanmelden bij Noor Kruithof via de mail (nvlek49(at)gmail.com) onder vermelding van ‘workshop bollenmand’. Vermeld bij aanmelding ook even of je een mand en/of potgrond wilt kopen. Informatie over de wijze van betaling volgt na aanmelding. De workshop gaat door bij minimaal 20 deelnemers.