Herfstschikking 2 november

We hebben te weinig aanmeldingen voor de cursus Bloemschikken voor beginners. Deze cursus is dan ook geannuleerd. Wil je toch  meer ervaring opdoen met bloemschikken, geef je dan op voor de reeds geplande workshop Herfstschikking. Deze workshop is geschikt voor zowel beginners als personen met enige ervaring.

In een krans van oase worden de verkleurde bloemen van de hortensia verwerkt, samen met besjes en vruchtjes van het seizoen.
Geel-rode sierappeltjes, roze vruchten en bijna zwarte besjes gaan mooi samen met de zachte tinten van de bloemen.
Na aanmelding en de sluitingstermijn geven we aan op welke locatie de workshop wordt gehouden en welke materialen meegebracht moeten worden.

Het aantal deelnemers is maximaal 15 personen. De kosten zijn € 20,-- p.p. voor leden (€ 25,-- voor niet-leden).

Opgave bij Dicky Nagelhout via de mail: dickynagelhout@ziggo.nl. Uiterlijk 23 oktober a.s.