Afgelasting Ledenavond 17 maart 2020 - Informatie over het NNBE

Naar aanleiding van de door de regering afgekondigde maatregelen in verband met het Coronavirus Cova-19 heeft het bestuur besloten de Algemene Ledenvergadering én de lezing daaraansluitend niet door te laten gaan.

De Algemene Ledenvergadering zal in principe nu op 20 april a.s. worden gehouden. De lezing ''avontuurlijk tuinieren'' zal op een later moment weer opnieuw worden gepland.

Het NoordNederlands BloemschikEvenement gaat vooralsnog door, echter zonder publiek. Wilt u daar rekening mee houden?  Mocht het evenement helemaal niet doorgaan dan worden de deelnemers daarvan door de organisatie op de hoogte gesteld.

Als iemand vragen heeft over bovenstaande kan altijd contact worden opgenomen met het secretariaat van het bestuur via mail info@heerenveen.groei.nl