Workshop Snoeien van heesters, instructie, theorie en praktijk

zaterdag 30 oktober

Op 30 oktober a.s. van 09.00 -12.00 uur verzorgt Gerard Tamminga, docent aan Aeres (voorheen Nordwin College) in Heerenveen, een workshop over de ins en outs van het snoeien. Zowel de theorie als de praktijk komen aan de orde. Denk hierbij aan het gebruik van snoeigereedschap (wat heb je waarvoor nodig), plantenkennis, typen snoei (natuurlijk snoeien, vorm snoeien) en veiligheid.

De workshop vindt plaats in de plantenkas achter het schoolgebouw aan de Domela Nieuwenhuisweg 3. 8448 GK in Heerenveen.

De kosten zijn €  10,- p.p voor leden en voor niet-leden € 13,-  p.p.  Voor koffie en thee wordt gezorgd.

Aanmelden graag vóór 18 oktober a.s. bij Dicky Nagelhout, via mail dickynagelhout(at)ziggo.nl of via 06 37739678. Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt!