Workshop Kerststuk maken

Dé manier om in de kerststemming te komen is meedoen aan de werkshop op zaterdag 10 december a.s. Die ochtend worden we door Klaas Groen met raad en daad bijgestaan bij het maken van een eigen bedacht Kerststuk. Laat je inspireren  door de voorbeelden die Klaas gemaakt heeft of kijk eens op Pinterest voor ideeën.

Zelf graag zorgen voor: een scherp mesje of snoeischaar; schaaltje/plateau/

bord of strokrans; cocktailprikkers en binddraad. En natuurlijk divers groen materiaal, zoals bijv.  taxus, conifeer, hulst, klimop, dennenappels, appeltjes. Tot slot om het af te maken: kerstballetjes, kaarsen, lichtjes, etc.

Alles wat je wilt verwerken neem je zelf mee. Klaas geeft vervolgens alle ondersteuning die je nodig hebt, zodat iedereen naar huis gaat met iets moois!

Datum:        10 december

Tijd:             9.00 tot 12.00 uur (daarna nog opruimen en schoonmaken)

Plaats:         Dorpshuis Bontebok, Eerste Compagnonsweg 11A, Bontebok

Kosten:        € 12 p.p. voor leden, € 15 p.p. voor niet leden (incl. koffie en wat lekkers)