Workshop Bollenmand vullen

Ook dit jaar organiseren wij weer een Workshop Bollenmand vullen onder leiding van Johan Bergsma.

De bollenmand zal u veel plezier geven in het voorjaar 2025 omdat de bloei van de in totaal 125 bollen elkaar opvolgen. Zo kunt u er van maart tot en met mei van genieten.

U zorgt zelf voor een mand van 30 á 40 cm hoog en 35 á 40 cm in diameter. Johan zorgt voor een bollenpakket (zonder de kleuren geel en oranje) en een zak potgrond.

Hebt u geen mand? Deze is ook ter plaatse bij Johan Bergsma te koop. Het vullen van de mand gebeurt in 5 á 6 stappen. Naast het begeleiden van de te volgen stappen zal Johan ook informatie geven over de bollen. Naderhand zijn er gehele pakketten en ook losse bloembollen te koop.

Datum:         12 oktober 2024

Plaats:                    1e Compagnonsweg 47, 8415 AB Bontebok (bij Irmgard Behage)

Aanvang:      10.00 uur tot 12.00 uur

Kosten:        leden € 27,00 p.p. , niet-leden € 30.00 p.p.

(inclusief bollenpakket, een zak potgrond, koffie/thee en iets lekkers)

Maximale aantal deelnemers: 23

U kunt zich - graag vóór 4 oktober a.s. - aanmelden bij Jannie Eppinga via het mailadres: jeppinga20(at)gmail.com    o.v.v. Workshop Bollenmand.

Informatie over de wijze van betaling volgt na aanmelding.

Vermeld bij aanmelding s.v.p. ook of u een mand wilt kopen. De mand kost € 12,50, deze graag ter plekke contant betalen, want er is geen pin. U wordt verzocht om in dit geval om 9.30 uur aanwezig te zijn, zodat wij om 10.00 uur allemaal met een compleet pakket kunnen beginnen!