Exclusief voordeel voor leden (en nieuwsbrieflezers)

Willen jullie een exclusief voordeel bieden aan de leden van de afdeling? We hebben dit najaar een prachtige aanbieding van biologische bloembollen in samenwerking met Bloemoloog.

1. Een pakket bollen nuttig voor de bloeiboog
  2. Een pakket verwilderingsbollen
  3. Een pakket voor lasagnebeplanting in een pot

En nu wordt het leuk, want de aanbieding gaat exclusief voor jullie leden van start van 4 t/m 12 september! En de bestellers krijgen er, alleen in deze eerste week waarin alleen jullie de actie communiceren, een cadeautje bij: bolletjes van Ornithogalum (vogelmelk), ook goed voor insecten.

We communiceren de actie buiten de vereniging pas op 12 september. Dat geeft jullie als afdeling de kans om in nieuwsbrieven eigen leden (en natuurlijk anderen die een warme band hebben met de afdeling en de afdelingsnieuwsbrief ontvangen) op de hoogte te brengen van de actie.

Pakket 1

Biologische bollen voor een mooie bloeiboog

Van € 18,- voor € 14,95

Met dit pakket kan je jouw bloeiboog mooi aanvullen! (De bloeiboog gaat uit van het hele jaar voedsel voor insecten in je tuin, want als je iedere maand iets bloeiends hebt, help je de bestuivers die afhankelijk zijn van bloeiende planten.)

• 5 x winterakoniet Eranthis hyemalis (cilicica groep)  * Bloei jan -  feb
  • 5 x sneeuwklokje Galanthus nivalis  * Bloei jan - feb
  • 10 x sierui Allium sphaerocephalon * Bloei juni – juli
  • 10 x dwergiris Iris reticulata J.S. Dijt * Bloei feb – maart

Meer info en bestel hier dit pakket  shop.groei.nl/47947/bollen-en-knollen/69667/pakket-biologische-bollen-voor-een-mooie-bloeiboog)

Pakket 2

Biologische bollen voor verwildering

Van € 24,50 voor € 19,95

Laat de bollen uit dit pakket zich lekker verspreiden door je tuin!

• 10 x krokus Crocus tommasinianus ‘Ruby Giant’ *  Bloei feb - maart
  • 10 x narcis Narcissus ‘Tête Rosette’ * Bloei maart - apr
  • 10 x minitulp Tulipa ‘Little Beauty’ * Bloei apr
  • 10 x sneeuwroem Chionodoxa forbesii 'Pink' * Bloei feb - maart
  • 10 x druifje Muscari ‘White Magic’  * Bloei maart - apr

Meer info en bestel hier dit pakketshop.groei.nl/47947/bollen-en-knollen/69669/pakket-biologische-bollen-voor-verwildering)

Pakket 3

Biologische bollen voor in pot/lasagnebeplanting

Van € 15,95 voor € 12,95

Ga op je balkon of terras aan de slag met biologische bollen en kies voor lasagnebeplanting!

• 5 x narcis Narcissus ‘Thalia’ * Bloei apr - mei
  • 10 x tulp Tulipa ‘Ronaldo’ * Bloei apr - mei
  • 15  x minitulp Tulipa saxatilis * Bloei mrt -  apr

Meer info en bestel hier dit pakket shop.groei.nl/47947/bollen-en-knollen/69671/pakket-biologische-bollen-voor-in-pot)